۳۰ سند مالکیت از اراضی نیروی دریایی ارتش در استان بوشهر صادر شد 

11:27 - 09 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۰۴۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۳۰ سند مالکیت از اراضی نیروی دریایی ارتش در استان بوشهر صادر شد 
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: در سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۳۰ فقره سند مالکیت به مساحت ۴۷ هکتار تحویل فرمانده پایگاه دریایی بوشهر شد.

خبرگزاری میزان- مهدی مهرانگیز ضمن تبریک روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: پیشرفت‌های نیروی دریایی ارتش از ابتدای انقلاب تاکنون چشمگیر است تا جایی که اکنون ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با قدرت و صلابت سفر ۳۶۰ درجه به دور دنیا را با طی ۶۳ هزار کیلومتر و در زمان ۸ ماه انجام می‌دهد و با سربلندی به کشور باز می‌گردد.
 
 رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: یاد و خاطره شهدای گرانقدر و فداکار این نیرو در هفتم آذر را گرامی داشته و روز نیروی دریایی را به فرمانده معظم کل قوا و دریادلان نیروی پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیرو‌های مسلح و ملت شریف ایران تبریک می‌گوییم. 
 
وی افزود: نیروی دریایی برابر فرمایش مقام معظم رهبری یک نیروی راهبردی با ماموریت‌های خاص می‌باشد و دستگاه قضایی استان آمادگی لازم برای همکاری در همه زمینه‌ها با این پایگاه دریایی را دارد. 
 
محمد رضا بزرگمهر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در دیدار با امیر نصیری فرمانده پایگاه دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بوشهر گفت: عملیات مروارید و جانفشانی پرسنل ناوچه پیکان همیشه در یاد و خاطره مردم ایران وجود دارد و استان بوشهر به حضور این دریادلان در استان افتخار می‌کند.
 
وی افزود: همان گونه که نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران وظیفه حفاظت و حراست از مرز‌های کشور را بر عهده دارد یکی از وظایف مهم این اداره کل حفاظت و صیانت از املاک دولتی، تعیین اراضی و جلوگیری از زمین خواری می‌باشد که در این راستا به استناد مدارک و اسناد مالکیت صادره این اداره کل توانسته علی رغم تمامی مشکلات و کمبود‌ها (بخصوص کمبود نیروی انسانی و عدم تامین اعتبارات کافی) به رسالت و ماموریت خطیر حفاظت و صیانت از املاک دولتی بخصوص در اعتباربخشی، تثبیت و حمایت از حقوق مالکیت وزارت دفاع بر املاک خود در سطح استان نقش چشم گیرو موثری ایفاء نماید.
 
 بزرگمهر بیان کرد: در دو سال و نیم اخیر نسبت به صدور سند مالکیت ۶۷ جلد برابر ۷۳۳۳۰۳۱.۹۶ مترمربع برابر ۷۳۳ هکتار برای پایگاه دریایی اقدام نموده است.

وی افزود: آمار اسناد مالکیت اراضی و املاک ارتش جمهوری اسلامی ایران (نیروی دریایی) استان بوشهر درهشت ماهه سال ۱۴۰۲ برابر ۳۰ جلد سند مالکیت معادل ۵‌‏/۴۷ هکتاراست. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *